Prietena prietenei mele nu e si prietena mea…sau fara silogisme in dragoste



In relatzia cu femeile nu imi plac silogismele. Pai daca Margareta e prietena cu Florina si eu vreau sa ma “incurc” cu Florina nu vreau sa fiu prieten si cu Margareta! Am zis! Pai da!
Tot timpul am plecat de la premisa ca daca vreau sa fiu cu o tipa sunt cu ea, nu neaparat si cu prietenele ei. Mai exact imi placea odata de o tipa, Flori, dar am cunoscut-o printr-o amica, Margareta. Inca de la inceput genul asta de “lipeli” nu prea imi suna bine. Si nu m-am inselat. Am vazut-o odata intamplator, m-am intalnit cu Margareta si era si Flori cu ea. Mi-a placut. Genul serioasa, iar in spatele aparentei seriozitatzi statea o timiditate si o teama ascunsa. Mi-am zis: “Jeane, ia vezi ce e cu fata asta... tu zapacit, ea serioasa, tu golan, ea femeie cuminte, tu aproape shomer (ca eram un vesnic “plimbaretz” de la un servici la altul, cum ma puneau sa muncesc oboseam si plecam la altzi mai seriosi care tineau la psihicul angajatilor si nu vroiau sa ii streseze), ea carierista...poate iese ceva de aici...ca cica extreme se atrag”. In plus, eu mai am un pricipiu...daca o faci pe fata sa rada de la primele discutzi lupta e pe jumatate castigata. Si pe Flori nu numai ca am facut-o sa rada ca bleaga, da’ radea de nu se mai oprea si eu nu apucasem sa bag prea multe texte spirituale...ca nici nu aveam de unde ca de unde atata spirit in mine. Dar ea radea ca apucata: “Jeane, fata asta te place si tu ce naiba faci? Te uitzi la ea ca bibanu’ si nu o invitzi undeva?”, mi-am spus eu. Am intrebat-o ce mai face in week end ca poate ne vedem si noi la un suc. A raspuns Margareta in locul ei: “A, da, ne vedem ca si noi vroiam sa iesim...” Si asa se intampla de fiecare data...vroiam sa o vad pe Flori trebuia sa o iau la pachet cu Margareta. Intrasem la idei, “frate, astea sunt siameze? Astea si cand fac dragoste sunt alaturi in paturi separate, dar lipite? S-or tzine si de mana cand stau pe spate?”
La un moment dat i-am spus: “Fata, as vrea sa ne vedem si noi maine SINGURI!”. “Sigur, Jeane!” Si a doua zi suntem si noi singur...deja ii bagasem textele de rigoare, ea ma privea in ochi plina de pasiune, plimbari prin parc, banca, giugiuleala...ce sa mai...picasem la fix, eram pe drumul cel bun si...apare Vrajitoarea cu nume de floare (ofilita!). “Cum pana mea a dat de noi?” “Ma plictiseam pe acasa si am zis sa ma plimb prin parc ca ma gandeam ca va gasesc pe aci” ne spune ea candida. “La naiba, cata perspicacitate in trupul unei singure femei??!” Normal ca mi-a terminat toata vrajeala...ce sa mai bag cu ea langa noi?! Si planul meu de a merge la ea sa imi arate clasorul de timbre s-a transformat in sa mergem la ea sa ne uitam la un film indian...cu Margareta intre noi pe canapea.
Mai aveam o solutie ca sa o prind si eu singura pe Flori, sa-i gasesc un barbat lui Margareta ca parea cam “nevorbita” si poate cine stie...daca ii dam ocupatie poate ma lasa in pace cu prezentza ei. Pe atunci aveam un prieten bun...Fane Bulau (il mai am si acum, dar pana de curand era plecat in Italia la “munca”. Despre munca lui acolo, o sa am un text mai incolo cand o sa-l “prind”). Nu i se zicea asha pentru ca ar fi facut puscarie, desi facuse si asta pentru viol (de fapt violul era unul cu asentimentul “violatei”, dar pentru ca la tzara tac-tu iti rupe capu’ daca afla ca nu mai esti virgina, Fane a fost acuzat de viol si fata a ramas cu capu pe umeri, dar nemaritata ca asta a preferat sa stea la mititica decat sa se insoare cu ea...a iesit repede ca era minor)...ci ca ar fi “bulit” (adica si-ar fi pus-o si cu gardu’ din curtea scolii) pe toata lumea... Si cum Margareta era chiar o tipa buna si dornica...nu mi-a fost greu sa il conving pe Fane sa mi-o ia de pe cap...
Ne-am intalnit de vreo doua ori in patru…suficient ca Fane sa isi bage vrajeala de rigoare si Margareta sa se ceara in alta parte cu el...ca poate noi aveam treaba si ne retzineau... Si in sfarsit am fost singuri...Dezastru! Totul era doar in capu’ meu...pe sistemul tot ce e interzis e bun! Daca nu erau momente pe furate...tipa era absolut fada si plictisitoare...iar in intimitate...inhibata la maxim...cred ca numai scheme si tactici avea in cap din cartile pe care le citise...cred ca stia Kama Sutra pe de rost...dar doar pozele si textul...practica o dobora...asa ca dupa cateva incercari de a o face sa fie naturala si dezinhibata si cateva exercitzi de yoga de era sa imi rup coloana si m-am umplut de carcei...m-am lasat pagubas ca era o cauza pierduta...ma plictisea la maxim si ma obosea mental.
Cat despre Fane...numai de bine. Margareta era atat de hotarata si de dezinvolta incat Fane mai ca s-ar fi insurat cu ea…dar pregatea o plecare in Italia si s-a retras timid. Acum s-a intors, dar Margareta e deja pe jumatate maritata, iar Fane pe jumatate mai satul de aventuri.
Asa ca nu imi plac silogismele...desi, poate o ieshi si bine odata!

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare