Povestea s-a incheiat...sau abia incepe...

S-a incheiat o poveste care nici nu incepuse de fapt...Da, Geta, nu a fost mai mult decat una dintre ciudatzenile mele romantice si nebuna...pe care tu le apreciai...Mai stii cand am mers trei kilometri pe calea ferata pentru a iti arata mandarin inflorit? (la naiba, era doar un dud, dar asa mi s-a parut mie...dar drumul ala o sa ni-l aducem aminte toata viata....si ploaia care ne-a prins, si ghereta ceferistului care si-a facut mila de noi si ne-a lasat sa stam la el pana se opreste ploaia si cafeau lui calda si pielea ta calda si parfumata pe pielea mea...) Ete, asta a fost una dintre chestiile mele ciudate in care cred si pe care fac totul ca sa le implinesc...Stiu ca poate ti s-a parut ciudat cand ai citit toate anunturile mele...asa e. Pare ciudat. Dar stii ca fac lucruri fara explicatzie...le fac pentru ca simt.
Si acum fac acelashi lucru...simt ca trebuie sa te recuceresc, sa te redescopar, sa te revad...
http://getaborimaciu.blogspot.com/

3 comentarii:

JEAN BICA spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Geta Borimaciu spunea...

Jeane, itzi aduci aminte mai multe lucruri decat imi imaginam... eu imi aduc aminte de acel sarut cu gust de ploaie si de respiratzia ta racoroasa pe pieptul meu...destul de infierbantat. Ala era un ciresh...parca, nu dud...Jeane, tu esti un artist, si atishtii fac chestii ciudate. Astept(te)...

JEAN BICA spunea...

O, da. Dud, cires, ce mai conteaza...Conteaza ce am facut ca sa vedem chestia aia...si ce am facut pana acolo... dar mai bine iti aduc aminte intr-un post pe blog...

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare