Povestea continua! WANTED - Misterioasa bruneta!


Acum doua zile incepeam o chestie simpla, timida, sincera care s-a dovedit a fi o adevarata campanie gratzie prietenilor din lista de 360 sau mess sau chiar a prietenilor prietenilor mei...Multumesc tuturor!

Spuneam ca povestea continua pentru ca, desi putin dezamagit ca efectele nu s-au simtit si misterioasa nu a aparut, mai fac un ultim demers si rog, pentru ultima data, pe cei care au posibilitatea si vor sa publice urmatorul anunt pe lista de mess sau pe pagina de 360 sau pe blogul tau de blogspot.com:

"WANTED - Misterioasa bruneta! Intra ( http://jeanbica.blogspot.com/ ) si daca o cunosti, anuntz-o ca Jean Bica o cauta sa isi ceara scuze, la o cafea!"

Multumesc anticipat!
In aceeasi ordine de idei. Sunt un tip care mai crede din cand in cand, in momentele esentiale si pozitive, in destin. Sa dezvolt:
1. In urma cu ceva ani, cam vreo 5...intr-o zi de sambata idioata si plictisitoare, vara, am fugit la Constanta cu trenul. M-am plimbat pe acolo si dintr-un motiv pe care o sa il povestesc cu alta ocazie. Fiind nevoit dintr-un motiv pe care o sa il aflatzi cand am sa scriu povestea de care spuneam, a trebuit sa plec din oras cu primul tren gasit...care s-a intamplat sa fie un personal. In respectivul personal am dat peste o tipa, extrem de frumoasa si dulce, voluptoasa chiar, din Giurgiu. Am socializat noi cat a am avut timp pe drum si a ramas sa ne mai auzim. Ceea ce s-a si intamplat atunci cand, eu, un plimbaretz innascut, m-am dus de cateva ori la Giurgiu. Apoi ea a venit de cateva ori la Bucuresti. Pe scurt s-a infiripat o idila. Ea geloasa, eu pasional, ea patimasha, eu gelos...amandoi putin orgolioshi. Iubire! Dar o iubire care nu a putut rezista din cauza distantzei.
2. Cautand-o cu privirea, si nu numai, pe misterioasa bruneta...am dat peste tipa din Giurgiu, iubirea mea de acum 5 ani. Geta, pe numele ei, s-a mutat in Bucuresti de doi ani. Este croitoreasa si ii merge bine (zice ea!, desi din cele pe care mi le-a povestit, dezamagita in dragoste).
Acum vin eu si intreb:
1. Sa cred in destin?
2. Iubirile trecute se pot reaprinde?
Acum sunt extrem de confuz!

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare