Oare sunt gay?


Spuneam atunci cand povesteam cum am cunoscut-o pe Geta (http://jeanbica.blogspot.com/2007/09/povestea-continua-wanted-misterioasa.html) ca am plecat in graba din Constanta din cauza unei intamplari stranii...e momentul sa explic.
Era in urma cu cinci ani. Plictisit de Bucuresti si dezamagit de viata amoroasa (care era buna, dar lipsea cu desavarshire in acel moment) am luat trenul si am plecat la Constanta. 19-20 de ani, total dezinvolt si fara complexe si inhibitzi (alea au venit mai incolo), in short de gimnastica (adica foarte scurt), camasa de panza topita alba, transparenta, fara maneci (nu stiu daca am spus ca era o vara foarte calda), cu un rucsac mic cat sa intre un prosop mic si trei sandwich-uri, foarte bronzat, cu parul pana la umeri...m-am suit in tren si am coborat la Constanta. Dupa ce m-am plimbat prin toata Constanta, pe jos, am decis sa o iau si spre Mamaia sa ma balacesc in mare. Aici gasesc un colt de plaja mai putin populata in dreptul unui hotel mai fitzos...imi arunc micul meu rucsac pe nisip, il rog pe un nene de vreo 40 de ani sa se uite la el (nu ca aveam cine stie ce valori...dar asa e moda,nu?). Ma balacesc eu cat ma balacesc si ma intorc pe plaja. Sunt invitat de “paznicul” rucsacului sa ma asez langa sezlogul lui…la umbra ca arde soarele (e adevarat ca era cam ora 14.00 si soarele cam ardea). In prima faza o iau ca o « intentie buna » si imi iau rucsacul si ma dau mai aproape. Ma intreaba de vorba si incep sa ii insir si eu tot felul de banalitati si el la fel...Parea foarte interesat de mine si ceea ce fac in viata civila (adica atunci cand umblu de unul singur prin orase si pe plaja)...Ii spun ca sunt in cautare de job si nu minteam...tot timpul am fost. Interesul lui fata de mine si viata mea incepe sa ma intrige si ma uit mai bine la el... Un tip dolofan, barbierit proaspat, epilat total (picioare, piept, maini etc.), foarte ingrijit, excesiv de ingrijit chiar...manechiura fina...gene bine conturate, chiar daca era pe plaja avea o freza foarte stabila si aranjata... Incepusem sa intru la banuieli...”Jeane, ce e cu asta...ce pana mea vrea?” Exact cand incepusera suspiciunile sa apara...tipu’ (pe numele lui Dragos, asta daca o fi spus pe bune) ma invita sa imi iau si eu un sezlong ca il plateste el...il refuz. Ma intreaba daca nu imi e foame ca face el cinste si sa mergem sa bem si “o bere ca baietzii” ca a inceput sa arda prea tare soarele... Adevarul era ca imi cam era foame ca sandwich-urile date de mama nu erau suficiente si bani nu mai aveam decat de tren la intoarcere...Eram in dubii...”Sa-l ard pe fraier si sa mananc pe banii lui sau sa o intind acum cat nu se impute treaba?”. Stomacul a decis...si l-am facut pe “epilat” de o masa copioasa. La masa, rotofeiul tot imi facea invitatii...ca poate vin la firma lui sa lucrez ca m-as potrivii (omul avea sau conducea o firma de vopseluri industriale, deci ma potriveam la fix!?), ca poate mai bem cate o bere “ca baietzii” (a spus asta de nu stiu cate ori...de parca vroia sa scoata in evidenta ca suntem baietzi, eu nu ma prea indoiam de mine...dar cine stie?!) in Bucuresti. M-a intrebat cand plec spre casa...de data am spus adevarul...in aceeasi zi...Si ca prin minune face o fata uimita, si el! “Ete, ca sa vezi, Jeane, ce coincidentza!? Destinul va facut sa va intalnitzi si sa plecatzi in acelashi timp!”, imi zic eu in gand privindu-l putin contrariat...Asa ca fara sa ma intrebe daca vreau imi zice ca ma duce el cu masina. Plateste masa si zice sa merg cu el sa isi ia bagajele de la gazda. “Jeane, ai belit-o, epilatul ti-a pus gand rau...vrea sa te composteze!” Ii spun ca nu pot acum ca mai trebuie sa imi fac niste comisioane si apoi o sa plec...Solutzia salvatoare vine tot de la el (!?) sa ne intalnim in doua ore la intrarea in Mamaia...”Buna idee, asa ramane...”, zic si il las sa plateasca si ma indrept spre directia in care spusesem...Adica, glontz spre gara din Constanta. Am luat primul tren spre Bucuresti, adica un personal. Aici am intalnit-o pe Geta. Acum afla si ea cum de ne-am cunoscut.
Ajuns in Bucuresti, dupa vreo saptamana, cine ma suna pe mobil? “Alo, sunt eu Dragos, te-am sunat sa te invit la o bere sa mai povestim?” In prima faza am intrebat care Dragos si “epilatul rotofei” mi-a reimprospatat memoria. Mai ca m-am inecat...cu guma de mestecat. Ma gandeam cum naiba o fi aflat numarul meu ca eu nu ii spusesem...dar am aflat seara acasa cand mama, fericita, imi spune ca m-a sunat unul care zicea ca a gasit un job pentru mine si sa ii dea mobilul ca sa ma anuntze...mama darnica...l-a dat! Si asa Dragoshelul m-a tot sunat vreo doua saptamani si eu faceam pe ocupatul pana cand m-a prins ametizt (sau beat!) si i-am spus ceva de dulce. Nu am mai auzit de el de atunci.
Acum o luna o intamplare ciudata in trolebus...urc, ma asez pe un scaun la geam si ascult muzica, eram in pantaloni scurti si tricou...in fata mea un domn la vreo 50-60 de ani, parea de la tzara, obosit sau beat...picotea... Dupa o statie se ridica de acolo si se aseaza langa mine... Ok, am zis ca nu-i o place sa mearga cu spatele...Dupa vreo doua minute romanul isi pune capul pe umarul meu...pare ca adormise. Il dau la o parte cu o ridicare brusca a umarului...Se repeta gestul dupa 30 de secunde. Nenea se trezeste...se uita buimac in jur si pare sa intre iar in transha... Dupa un minut imi pune mana pe picior ca si cum s-ar tine de mine sa nu cada...Il privesc, parea ca doarme...ii iau mana si o pun la el pe picior...dupa 10 secunde gestul lui se repeta. Iar ii iau mana si o arunc la el... A treia oara cand se intampla ii dau un cot in coaste ca sa se scoale si ma rastesc la el sa vada ce naiba face cat doarme...Imi arunca o privire d-aia: “Lasa, bai, vrajeala, ca si tie iti place!” Raman dezarmat la privirea asta...ma trezesc repede si il mai amenint odata...shosete! romanul nu se lasa si iar ma pipaie pe genunchi... Cred ca in acel moment frizerul politicos s-a retras si a intrat baietzelul de cartier care l-a luat pe nene de guler si l-a amenintzat ca daca nu coboara la prima o sa-l pupe maica-sa rece (haios e ca maica-sa cred ca era de mult moarta...dar nu m-am gandit la asta atunci). Nici de data asta nu parea prea convins ca vorbesc serios...o fi zis ca imi place doar asa mai violent...dar intre timp am ajuns la Universitate si trebuia sa cobor. Toata ziua am fost cam buimac...ce naiba o fi vazut la picioarele mele paroase nenea ala?
Un alt semn a fost zilele trecute cand o amica se gasise sa ma intrebe daca sunt gay sau Fat Frumos dupa ce citise ca am tzinut o prostituata in bratze si m-am uitat la film cu ea. Testul ei a fost unul ciudat...Mi-a insirat o serie de filme care sunt pentru femei....pe toate le vazusem si imi placusera...Daca am unghile taiate tot timpul, la naiba...abia le taiasem...si le cam cam tai des...Daca ma tund des...o da! Si o serie de alte chestii... nesemnificative...dar toate pareau sa zica ca sunt cam ...gay!

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare