Nu e bine sa fii baiat saritor…



Ieri dimineata, in metrou, in vagon, in drum spre locul de munca...vis-a-vis de mine, o banca ocupata... al doilea scaun din margine o “ea”, placuta, dragutica, finutza...plangea incet mocnit...cel putzin doua statii a plans asa fara sa se opreasca. Din cand in cand isi mai stergea lacrimile care curgeau pe obraz...Eu imi faceam tot felul de scenarii de ce o plange fata...in prima faza m-am gandit ca cel de langa ea o fi prietenul...era un tip cam de aceeasi varsta cu ea, total imun la ce se intampla in stanga lui, se uita candid in jur, se juca pe telefon...nu arunca nici macar o privire spre ea...si nici ea nu se uita de fel la el...”Deci nu sunt impreuna, e doar un calator ca si mine”, mi-am zis...Pana la urma s-a eliberat locul din stanga ei...am profitat chiar daca tot vagonul s-a uitat ciudat la mine ca m-am mutat de pe o parte pe alta... I-Am intins un shervetzel si am intrebat-o daca pot sa o ajut cu ceva, pana sa raspunda am intrebat-o de ce plange...Atunci cel de langa ea, pe care il suspectam eu ca ar fi cu ea...si pe care il si scosesem din cauza cu ceva minute in urma...ma privea putin contrariat, putin speriat, putin nervos...o gelozie amestecata cu teama...A fost momentul in care mi-am dat seama ca am dat-o in bara...dar nu mai aveam cale de intoarcere...Ea mi-a raspuns totusi, ignorandu-l pe “tzaran”. Probleme de familie, mi-a spus. I-am bagat un “Lasa ca o sa treaca” si i-am mai intins un shervetzel...M-am retras in glorie...ca tot trebuia sa cobor, cu trei statii mai devreme, dar si mersul pe jos face bine...
Situatia a fost hilara, dar asa imi trebuie daca ma bag in viata oamenilor...dar idiotul de langa ea...oare era intreg la minte? Sau ea era sadica? Nu mai conteaza...oricum eu nu o sa ma potolesc si probabil ca am sa ma mai bag in viata altora...ca nu pot altfel.

2 comentarii:

azza spunea...

ba e bine sa fii baiat saritor...

JEAN BICA spunea...

Si argumentul unde este azza? Pai ce face...aruncam piatra si fugim?

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare