Misterioasa bruneta


Am vazut-o de trei ori, la metrou. Accidental de fiecare data. Nu ar fi trebuit sa fiu acolo. Dar m-am aflat! Ba chiar aproape de ea cat sa o pot repera dintre sutele de persoane pe care le intalnesc in metrou! Prima data am stat fatza in fatza, pe scaune, in vagonul de metrou. Am privit-o. Atat. Tamp nu am putut sa ma duc sa o intreb cum e vremea la ea. A doua data cand am vazut-o statea mai departe de mine, citea, i-am facut poza. Dar intimidat...poza nu a iesit cum trebuie (se poate vedea...) dar ea a fost putin agasata. M-a vazut ca ii fac poza si nu cred ca i-a picat bine...am vrut sa o linistesc, dar o dama grasa s-a bagat in drumul meu si nu o puteam ocoli, ca oboseam, iar sa o sar cam greu ca ma loveam de tavanul vagonului.
Am mai vazut-o odata...de la distanta. Si i-am pierdut urma...
Gasitorului ii ofer... toata stima mea... si "misterioasei..." id-ul meu de mess ( clubeitin ) pentru ca vreau sa imi cer scuze... la o cafea!

4 comentarii:

simona spunea...

Adu-o la o inghetata de bere :) Sau si la cafea. Stii ce cafea buna fac eu cand functioneaza espresorul?

JEAN BICA spunea...

Mai intai trebuie sa o gasesc. Apoi trebuie sa vrea sa se intalneasca cu mine. Pe urma trebuie sa vrea sa bea cafea. Intr-un final trebuie sa vrea sa vina la bodega ta. Ufff, vezi ce lung e drumul de la dorinta la putinta?!

lovingvama spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
lovingvama spunea...

bleah... am uitat sa pun link

primul articol

al doilea articol

si va mai urma unul, poate doua. Sa vad cum ma incadrez :)

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare