Ma pozez cand te fur!




N-am vazut niciodata hot mai prost decat prostul
care sa vrea hot, vrei, sa te-afirmi
afirma-te ia-o pe ulei, fura si dormi la locul faptei.
(Parazitii – Caz Penal)



Ascultand referenul melodiei de mai sus mi-am adus aminte de un caz hilar. Lucram la o firma si intr-o seara din balcon in balcon a intrat un hotz, mai tarziu am aflat ca era un aurolac care dormea in spatele blocului de firme in care lucram si eu. A intrat omul la firma mea si a luat un MP3 player si un aparat foto. A plecat de aici tot pe balcon si s-a dus la o alta firma, o tipografie, aici a mai gasit niste telefoane mobile si...o sticla de whiskey. S-a pus romanul pe baut, a luat ce avea de luat si a plecat. S-a dus acolo unde dormea si si-a facut poze mandru de el cu MP3 in urechi, vorbind la telefon (desi telefoanele nu aveau cartela si erau si descarcate) si i s-a facut sete si s-a intors inapoi la tipografie sa mai ia niste bautura. Aici tocmai venisera niste angajati cand el scotocea dupa bautura. Hotzul s-a speriat si a fugit lasand in urma aparatul foto si restul prazii. Baietzi de la tipografie au descarcat pozele si i-au facut din pozele cu el afise A3 (o splendoare de afis gen „wanted”) pe care le-au inmanat politziei...
Politzia nici macar nu s-a mai chinuit sa ia aprente si sa dea cu prafuri ca deja aveau poze la rezolutzie maxima cu hotzul care isi facuse singur poze...asa ca s-au dus sa il ia din „dormitorul” lui unde dormea fiind mort de beat.

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare