La mine sau la tine?



...la aceasta intrebare clar raspund: “la tine!”. Pai cum sa zic la mine? Pai si daca nu merge? Ce faci? Ajungem la mine, infierbantati, plini de pasiune si dorintza...Intram. Ajungem in pat sau pe canapea, sau pe covor, sau pe masa din bucatarie, sau pe pervazul de la balcon sau in cada...sau...la naiba, ajungem acolo unde vrem sa ajungem...si nu merge...nu ca as fie eu “intimidat” sau ca ea ar fi prea scandura si...dar ete nu merge ca nu suntem tocmai compatibili...si ne zbatem ca niste pesti pe uscat fara vreo senzatie... Ce fac? Ii zic: “Stii, scumpo, eu o sa plec un pic din casa mea ca sa ma bag cu capul intr-un gard, de nervi...am putina treaba...daca ai si tu ceva treaba nu ma supar...potzi sa pleci...stii, poate ai treaba si eu te retzin...” E naspa...nu se face asa...Atunci, cand se pune problema...raspunzi promt si clar: “La tine, iubire, ca sa te simti in larguil tau...pentru ca eu tzin la tine si nu vreau sa te simtzi stinghera...”Asa esti scutit si de probleme, de spalat lenjeria, de asigurat micul dejun...dar nu esti scutit de tzinut in bratze, de mangaiat dupa, de adormit impreuna, de ... dar astea sunt daca iese bine. Problema e daca nu...
Pai, la debutul unei relatzi... s-a impus un moment de acesta de decizie...”La tine, pisi...ca te simtzi mai protejata...” Si ajungem la ea acasa, intram tiptil ca sa nu ii sculam parintzi si ...ajungem in camera ei...se consuma motivul pentru care eram acolo...si dau sa ma duc si eu la toaleta...mam duc si cand sa ies...taica-su venea hotarat spre baie “beat” de somn...pe un culor (hol) ingust cum era...unul dintre noi trebuia sa cedeze...el nici nu vedea pe unde merge...eu eram panicat si ma chinuiam sa ma tin de un prosop mai mic decat era permis. L-am salutat....s-a trezit ca din pumni. S-a uitat uimit la mine...i-am ingaimat un...”sunt prietenul Laviniei”(sorry, lavi, daca citesti)...s-a uitat omul la mine...s-a uitat intr-un punct stiut numai de el...probabil pentru a isi aranja cromatica...sa se prinda daca inca mai doarme sau nu. Aprinde lumina si momentul adevarului...eu in prosop, el in pantalonii de pijama cazutzi sub burta proeminenta...intind mana sa il salut...facem cunostinta...si ne vedem fiecare de drumul lui dupa ce eu ii fac loc sa treaca lipidu-ma de perete. Asa am facut eu cunostinta cu un nene alaturi de care am baut si m-am distrat mai mult decat cu fica-sa (asta e, ce sa-i faci, Lavi, tu aveai ganduri de facultati in strainatate si eu beam cu taica-tu de dorul tau). Daca nu ziceam “la tine!”, cum il mai cunosteam eu pe nea Sandu'...cum mai beam eu vreo 6 luni pe bani lui? Nici nu i-am spus ca eu am stat cu fica-sa doar o luna jumatate ca poate nu mai imi platea berea.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Intr-o zi vei intalni pe acel cineva denumit de oameni "jumatate". Vei fi avut pana atunci atat de multe "iubiri"... poate prea multe pentru a mai putea iubi.

JEAN BICA spunea...

Oooo, nu chiar...am suficienta "marfa" incat sa nu se termine niciodata...Eu mi-am iubit fiecare amanta, prietena sau "iubita" (diferenta intre termieni o fac gandindu-ma la perioada cat am fost impreuna sau la intensitatea relatiei), mai mult sau mai putin...nu pot fi eu daca nu pun pasiune in ceea ce fac...Iar cand va veni "jumatatea" o sa stiu...teoretic o vedem in toate relatile la inceput (eu asa cred ca altfel nu as mai intra in ele), pentru ca pe parcurs sa ne dam seama ca a fost doar sfertul sau zecimea sau nimic...deci, pentru a concluziona...nu voi consuma iubirea prea curand...asa ca nu imi fac probleme...Multumesc pentru mesaj si idee...

Anonim spunea...

Imi pare mie ca dumneata, Jean Bica, nu prea ai idee ce inseamna "iubire". Daca ai fi stiut, ma gandesc ca nu ai fi gandit in "termeni" atunci cand vorbesti despre fiecare amanta, prietena sau iubita.
PS: Am uitat sa ma semnez. Anonim2 ma numesc.

JEAN BICA spunea...

Stimate Anonim2,este cineva care poate spune cu certitudine ca stie ce este iubirea si ca o poate indentifica ca fiind "marea..."? Eu subliniam ca nu am luat nici o relatie ca fiind pasagera sau "de o vara", desi s-au dovedit ca sunt...
Cat despre ceea ce stiu eu sau ce zic ca stiu...este relativ. Imi traiesc viata ca un frizer si de la inaltimea mea..."eu" zic ca am o vaga idee...

Anonim spunea...

Onorabile Jean Bica, a vorbi despre "iubiri" nu este egal cu a vorbi despre "iubire". "Iubirile" sunt acele istorii, mai mult sau mai putin incalcite, care survin intre barbati si femei.
"Iubirea" este un principiu. A nu se confunda "iubirea" cu indragostirea. Atunci cand iubesti, cuvintele devin de prisos; atunci vorbesc alti oratori: gesturile, atitudinile...
Cam asta se vede de-aici de unde stau eu.
Semneaza Anonim2, cu nume de cod Danushka.

JEAN BICA spunea...

Danushka, nu am facut referire la indragosteala...ci la sentimente de iubire...Iubire ca un foc de paie, iubire matura, iubire copilareasca, iubire trista, iubire interzisa...totul e iubire, nu indragostire...
Atunci cand e vorba de iubire la mine cuvintele sunt totul, comunic si vreau comunicare...asta in special ca sunt foarte vorbaretz cand ma simt in lagul meu...deci principiul la care faci referire nu se aplica.
Ca sa concluzionez, de aici de unde stau eu, pe un scaun intr-o frizerie falimentara, dar de lux, iubirea e ceea ce am vrut sa spun...in diferite intensitati si feluri. Multumesc pentru atentia acordata,

Jean Bica

Anonim spunea...

Jean, uite ce face diferenta intre "iubirea" de care amintesc si "iubirile" pe care le-ai enumerat tu. Cred ca vorbim de 2 lucruri diferite. 2 elemente complemetare: pasiune si iubire.
Doar ca "iubirea" de care amintesc eu este in primul rand principiu, apoi sentiment si pasiune.
Atunci cand sentimentul e probat, ramane principiul.
"Iubirea" isi pierde rabdarea cu greu. Cauta o cale de a fi constructiva. Nu este posesiva, nu este nerabdatoare sa impresioneze si nici nu cultiva idei exagerate cu privire la propria importanta.
De fapt, ea este ceea ce ramane in picioare cand orice altceva a cazut.
Asadar, iubire in diverse intensitati si feluri, nu prea exista.
Danushka

simonika spunea...

imi place ca povestea este bitter-sweet:D ...da' ai dreptate: daca nu am cauta iubiri nu am gasi..amanti, prieteni,oameni dragi..si dushmani:D...keep looking..keep walkin':D

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare