Iti mai aduci aminte doamna, cand eram ud si era toamna?




Din amintirile mele alaturi de tine fac parte si alea cand cutreiaram prin situl arheologic de la tine din oras, din Giurgiu.


Stii ca era prima data cand veneam la tine in oras dupa ce ne visasem unul pe altul si ne ofticam ca nu puteam decat sa vorbim la telefon ca tatal tau nu te lasa sa vii la Bucuresti. Am venit eu...dar iti era teama pe atunci sa da dau ochii cu el si am mers si ne-am plimbat, desi eu eram mort de oboseala ca venisem direct de la munca. Atunci stii ca lucram la vila aluia din Tunari si am traversat tot Bucurestiul si am mai facut si 60 de kilometri doar ca sa te tin in brate si sa iti simt pieptul generos pe pieptul meu... Imi ramasese in nari mirosul parului tau si pe microbuz in drum spre tine numai la asta ma gandeam si la faptul ca imi doream sa iti simt gatul pe buzele mele si sa iti sarut lobul urechii pana o sa fugi din bratele mele pentru ca te gadila...si te excita teribil. Dar cine crezi ca te lasa?! Vedeam deja cum te muscam de gat, usor, senzual...abia atins cat sa iti dau fiori.


Ne-am plimbat prin catacombele alea parand interesati de ele...dar mie nu imi era capul decat la tine si trupul tau voluptos. Erai mai subtirica decat acum, dar la fel de senzuala...iti purtai soldurile cu la fel de multa mandrie, stiind ca esti atractiva pentru ca esti putin rubensiana...Carnea ta ma infiora...si noi stateam si ne uitam la niste cataroaie in timp ce mie imi palpita jugula de dorinta.


Stii ca ne-am oprit acolo sus, pe deal, ne-am sarutat de era sa ne inghitim unul pe altul...simteam cum frematai si tu...daca nu ne abtineam...acum cine stie... Te-am mangaiat si simteam cu te arcuiai sub atingerea mainilor mele. Degetele mele iti urmareau linia gatului si mergeau incet pe sira spinari...Ti-am sarutat fiecare ochii ca si cum urma sa ii inchizi pe veci si ti-am ascuns sanii in mainile mele pentru a ii proteja de trecerea timpului...se pare ca am facut-o bine pentru ca si dupa 5 ani sunt la fel de fermi si apetisanti... Ti-am simtit sanul pe buzele mele si am stiut ca o sa fiu norocos pentru ca eram fericitul care ii simtea atunci...
Si atunci ne-a prins ploaia, parca e un facut, de fiecare data ne ploua....Si tu erai cu tricoul ala alb si s-a udat...erai atat de senzuala. Absolut! Iar sanii tai parca se revoltasera ca ii tineai inchisi acolo impotriva voitei lor...si alergam spre un adapost...Eram uzi, dar fericitzi...Uzi, dar excitatzi...

Aceasta escapada mi-a facut mai rau atunci...am fost fericit o ora - doua si am suferit 4 ore...pana am dat de un lighean cu cuburi de gheatza!

2 comentarii:

Geta Borimaciu spunea...

Jeane... eu nu imi mai aduc aminte foarte clar de acest episod. Ce-ar fi sa-mi improspatezi memoria? ;)
Astept sa ma suni...

JEAN BICA spunea...

Pai nu ai cum sa iti aduci aminte pentru asa ceva nu s-a intamplat, dar daca ar fi fost contextul...asta s-ar fi intamplat.

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare