Ies la pensie, pe mess!


Cineva imi solicita sa il adaug in lista mea de mess. Il adaug...ceea ce a urmat este mai jos.

Jean Bica: (nedumerit)
Jean Bica: cu cine am onoarea?
Alex: sal
Jean Bica: sal
Alex: am id tau
Alex: de pe un grup
Jean Bica: asa...
Jean Bica: al cui? sau pentru ce?
Alex: marketing
Alex: (zambeste)
Alex: ai postat acolo
Jean Bica: al cui grupul?
Jean Bica: mda...sunt la fel de confuz ca la inceput...
Jean Bica: in fine...
Jean Bica: sunt bagat in cel putin 80 de grupuri si scriu destul de des pe ele...
Alex: (zambeste)
Jean Bica: oricum...nu e bai...
Alex: muncesti?
Jean Bica: incerc...dar nu ma crede nimeni
Alex: (rade)
Alex: ai carte de munca?
Jean Bica: bre, tu pui intrebari cam intime
Jean Bica: care e ideea
Alex: (zambeste)
Jean Bica: loveste-ma!
Jean Bica: dar nu fi dur
Alex: pensii
Alex: private
Alex: (face cu ochiul)
Jean Bica: aici pe net?
Alex: ia zi
Alex: nu te asteptai
Jean Bica: sincer?
Jean Bica: chiar pe mess?!
Jean Bica: deloc
Alex: (rade)
Alex: o noua varianta
Jean Bica: da, sefu', te inteleg...dar cum spuneam...sunt chestii intime.
Alex: ce intime?
Alex: obligatorii
Alex: gratuite
Alex: (face cu ochiul)
Alex: iti alegi un produs
Alex: care vrei
Alex: semnezi si gata
Alex: (rade)
Jean Bica: da...ok. Politicos cum m-a facut mamica mea...zis si eu..."nu, mersi!"
Alex: (zambeste)
Alex: pot sa intreb dc?
Jean Bica: da potzi!
Alex: d c?
Jean Bica: te asteptzi sa primesti si raspuns?
Alex: dap
Alex: (zambeste)
Jean Bica: ghinion!
Alex: (rade)
Alex: esti luat deja?
Jean Bica: da, sunt luat deja...de alcoolemie...am baut o bere puternic alcoolizata
Alex: nu vrei nu vrei,bashca ta
Jean Bica: asa te vreau...hotarat si cinic...
Alex: (rade)
Alex: (zambeste)
Alex: ce..te astepti sa te bat la cap
Alex: pana vrei
Jean Bica: nu, ma astept sa zici, "ok, este optiunea ta!"
Alex: normal k e optiunea ta
Jean Bica: si eu sa zic: "asa este si sa vorbim, alta data, de femei, masini si sex in trenul spre litoral (pe care l-am facut separat (sexul), cu femei separate si in alt vagon unul fata de altul)
Jean Bica: zic bine?
Alex: (se tavaleste pe jos de ras)
Jean Bica: ok, mersi pentru intelegere
Alex: dak nu vrei din astea
Alex: credit
Alex: asigurari
Alex: investitii
Alex: orice
Alex: poti sa imi spui
Alex: nu te jena
Jean Bica: stii? eu sunt mai timid...dar nu pot sa imi permit...deci o sa fiu iar politicos cum mi-a zis mamica mea si o sa zic: "ok, mersi, pentru informatie si oferta, nu o sa ma jenez"
Alex: bine
Alex: bafta in continuare
Jean Bica: pentru ca mai intai de toate: trebuie sa am bani ca sa investesc, trebuie sa am ce ca sa pot sa asigur si trebuie sa imi permit sa dau inapoi ca sa iau un credit
Alex: corect
Jean Bica: mersi, asemenea
Alex: eu am intrebat
Alex: (face cu ochiul)
Alex: nu aveamde unde sa stiu
Alex: ce situatie ai
Jean Bica: poate dai peste vreun magnat pe mess, cine stie
Alex: (rade)
Alex: poate castigi la loto
Jean Bica: sau poate nu...

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare