Discutii intre game-ari…



Intodeauna m-a amuzat teribil discutia intre doi pasionatzi de jocuri online (sau offline).


E vorba de un joc despre viata de strada, de mafie si tot ce tine de ea…


  • Mi-am luat arma automata…

  • Da? Eu am deja doua bordeluri si 18 tarfe.

  • Mie mi-a fugit una si alta mi-a murit ca mi-a scazut “carisma” de la o curva care m-a imbolnavit, am stat 6 ore in spital...si abia iesisem din puscarie ca m-am dat la “Banca Mafiei”

  • Pai cu puscociul ala vrei sa dai tu spargere la “Banca Mafiei”? Ia-ti si tu bazouka...

  • Pai nu am bani ca am bagat tot in droguri si a cam scazut pretzul...

  • Pai mai scoate de la Banca...

  • Pai nu mai am nici acolo ca m-a prins un smardoi la el in bar si m-a batut si mi-a luat si banii...18.000 de dolari. L-am notat...fac bani, fac “respect” si “energie” si il caut...sa vezi ce ii dau...ca ii iau si pe aia din “gangul” meu...

Sau alta discutie referitoare la un joc in care iti faci un sat si il construiesti si ataci alte sate, Triburi!



  • Trimite, bai, si mie niste argila ca nu mai am...

  • N-am, frate, ca am bagat in soldati ca ma ataca un puturos de langa mine si ma “innobileaza”

  • Pai ce imi dai si mie?

  • Respect si o bere diseara...nu intelegi ca sunt pe naspa... Mai darama si tu ceva, o ferma, o ascunzatoare, o cazarma...sau cere de la alt sat

  • De la cine, frate, ca toti sunt chitrosi...baga ca isterici in mine si fac avere ca parca ar putea sa ia ceva in viata reala...sunt disperati astia...nu se prind ca e doar un joc...

  • Nu stiu, frate, descurca-te si tu ca am probleme cu ghertzoiu asta...imi trimite cavaleria grea pe cap...si eu am numai lancieri si aia sunt cam nemancatzi si putzini...

  • Pai trimite mie resursele si nu ai ce pierde...

  • Pai baga si tu in mine (in sensul de mina de fier, mina de argila etc) si o sa ai...

  • Ba, hai ca imi bag in tine...de zgarcit, numai la tine te gandesti...

Insa cele mai tari sunt discutzile despre Counter Strike...sunt absolut filosofice!

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare