Da mai departe!


Zilele trecute puneam un anunt a uneia dintre cei care ne balacim pe 360...Smaranda. Eu, Jean Bica, care fara cer ajutorul cei care sunt in lista mea de 360 mi l au oferit. Mai mult, pana la momentul respectiv, e vorba de demersul meu adolescentin (de care nu ma dezic si in care cred incontinuare) de a o cauta pe "misterioasa bruneta", multi dintre cei care m-au ajutat nu ma cunoasteau si nu ii cunoasteam...in acel moment am simtit solidaritatea listei de 360...m-am simtit mai "frumos, mai destept si mai devreme acasa" (desi nici una dintre ele nu se aplica in cazul meu). Eu, Jean Bica, un frizer cu apucaturi de golan, am fost ajutat...a fost o gura de oxigen mai importanta decat chiar posibila gasire a "misterioasei" care cred ca a aflat...dar sta ascunsa...si o inteleg...si eu as face la fel...
Acela a fost un semn pozitiv ca , pentru cauze bune, se pot solidariza romanii...in felul lor... Acum, pentru ca la randul meu am fost ajutat, vreau sa ajut si va rog si pe voi sa faceti la fel...E vorba de o romanca...pe cat ma pricep eu...cica ar fi artista...(suna bine..."artista!", "Jeane, ai pus-o...ai parte macar virtual de artiste, nebunule!") si are sansa sa expuna la o galerie in Anglia...dar trebuie, din solidaritate de romani, sa o ajutam. Cum putem sa facem asta? Acest blog sau mesaj sa il facem sa circule si sa intram pe linkul acesta
http://www.saatchi-gallery.co.uk/showdown/index.php?showpic=75994 si sa dam nota 10 lucrarii ei...daca ii dam mai putin nu o ajutam...ci o tragem in jos...e pe sistemul...poti sa alegi ce nota sa ii dai..dar sa fie 10! Pentru ca se face media aritmetica (nu stiu ce e aia, dar cica e important...). Fiecare vot este important pentru ca face sa creasca sansele ca un roman sa expuna la galeria respectiva...
Ce castigi tu sau eu din asta? Nimic! Experienta si mandria (care nu iti da de mancare sau nu iti face ziua mai calda sau mai relaxata) ca ai ajutat un om, un roman de al tau...
Pentru ca unii se joaca leapsha pe blog...eu va propun altceva...sa incepem un joc pe care l-am vazut intr-un film..."Da mai departe!"...presupune sa ajutzi trei oameni...sa faci trei fapte bune. Cei trei sa faca la randul lor, fiecare in parte, cate trei fapte bune fata de trei oameni...Filmul il stiti sau daca nu...ati auzit de el...nu e nimic nou...dar conceptul il putem incerca si noi pe un mediu "celebru'" pentru superficialitatea lui..netul...hai sa demonstram ca nu e asa si sa mai demonstram ca putem sa si ajutam...eu fac primul pas...si public iar anuntul fetei...dezinteresat! Eu cred in ea si in sansa ei...
Haidetzi sa o ajutam pe ea pentru a fi si noi ajutati la randul nostru la un anumit moment...e important ca noi, fiecare in parte, sa facem primul pas... publicatzi acest text pe blogul vostru, facetzi-l sa circule, si votatzi cu 10 pentru ea...si tzara va va fi vesnic indatorata!
Mesajul initial este asta!



Pentru cei care nu o stiu, Smaranda este Art Director dar si tanara artista. In urma cu cateva saptamani Smaranda a primit o invitatzie de inregistrare pe pagina de art de la Saachi Art Gallery London (cel care a inventat S&S are o galerie de arta foarte faimoasa), deoarece ei au vazut lucrarile si au dorit sa Smaranda sa fie in banca lor de date si i-au oferit un free space pe pagina lor. Acum, Saachi Gallery organizeaza un concurs on-line, la care Smaranda s-a inscris si unde pe baza voturilor vizitatorilor, ...daca ar cashtiga, poate sa isi expuna lucrarile la Saachi Gallery London. Asa ca, prin acest mail doresc sa va cer sprijinul, sa votati pentru Smaranda :) cu un click pe acest link http://www.saatchi-gallery.co.uk/showdown/index.php?showpic=75994
Multumesc anticipat!
Jean Bica

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare