Cel mai prost din curtea scolii!


La insistentzele multora dintre ex-prietenele mele si la rugamintzile parintilor (tata a fost cel mai convingator, m-a implorat cu coada de la sapa pe spate pana am acceptat ideea) am decis sa imi incerc norocul la facultate... Am invatat toata vara ca un rob, am stat noptzi intregi citind...evident, asta e varianta pentru ai mei...eu eram de fapt in deplasari bahice (!?, adica de la Bachus) prin diferite "biblioteci" publice unde ma servea cu cartile preferate niste ospatari tare haiosi si atenti. Era de ajuns sa intru in "bibloteca" ca stiua deja ce "carte" sa imi aduca...oricum nu e numai calitatea lor, era si a mea ca sunt consecvent din fire.
Sa revenim. La insintzele unora si altora...am incercat sa dau la facultate, la buget (adica fara bani). Evident ca nu am luat. Dar nu m-am lasat si acum am dat la cu taxa (la particulara)...si sunt student. E nu de azi...ci de cand o sa dau prima rata ca asa e acum. Platesti, esti student, nu platesti ramai frizer.
Asha ca de acum o sa fiu primul student frizer. Cine naiba se gandea ca la 25 ani o sa mai fiu boboc. Dar a fost atat de insistent tata cu rugamintzile lui de ma durea spatele de cat ma implora...incat nu am mai rezistat si am facut pasul.
E da, sunt cel mai prost din curtea scolii si o sa dau o carutza de bani, ete aia e...Nici nu stiu de unde o sa platesc eu taxa din banii mei de frizer...dar o sa aflu pe parcurs...
SUNT STUDENT!

2 comentarii:

Geta Borimaciu spunea...

Jeane, eu cred ca m-ai amagit... am vrut numai eu...tu nu.

JEAN BICA spunea...

Iarta-ma, Geta, dar ti-as face numai rau...sunt confuz. Nu stiu ce vreau, nu stiu ce sa fac ca sa am ce vrea...sunt putin bulversat si nu vreau sa iti fac si tie viata amara...propun sa ne conversam de la distanta...de aia nici nu te-am sunat. Cred ca vreau sa fiu cu tine, dar nu sunt convins...daca este dragoste sau un sentiment ca am lasat ceva neterminat in urma cu 4-5 ani...Cred ca te iubesc, dar nu stiu daca e dragoste sau necesitatea de a avea pe cineva langa mine. Stiu ca nu o sa potzi sa ma ierti, dar macar lasa-mi o perioada de gandire...Vreau sa fiu mai mult decat un amant regasit, as vrea sa iti fiu camarad! Dar acum nu sunt in stare...sunt prea bulversat! IARTA-MA!

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare