“Cadavrul din shifonier…”



Cred ca e deja un este un clisheu sa vezi in filme sau sa auzi o poveste cand “el” surprins de sotz a iesit pe balcon sau pe usa cu hainele in brate…dar ce ar fi daca asta s-ar intampla invers? Si “ea” sa fie cea care isi ia tzoalele in bratze si iese pe hol? Shi sotzul sa fie inlocuit de proprietarul casei? Nu mai strambazti din nasuri, mie mi s-a intamplat...
Eram un pusti de 18-19 ani, vara, gagicareala, golaneala prin Bucuresti, nimic inteligent de facut (vai ce putzin m-am schimbat?! Ma mentzin bine!). Ma ocupam de casa unor prieteni de familie a parintilor mei care lipseau o luna de acasa...adica mai udam o floare, mai tropaiam sau bateam in tevi, mai aprindeam lumina si dadeam drumul la televizor... sa nu se prinda vecinii ca e lumea plecata din casa... Misiune indeplinita, eram bun la dat televizorul tare, la batut in tevi, la tropait, aveam talent, ce sa mai...deja ma gandeam ce viitor de aur am... Dar nu puteam sa las lucrurile asa si tot invartidu-ma pe acolo intr-un bloc din spate agatz o tipa...mica de statura, dragutza, haioasa...o vedeam mama copiilor mei si normal ca i-am si propus asta...nu a acceptat din prima, foarte bine ca m-as fi plictisit... Dar dupa vreo doua saptamani de ars pe uscat ii propun sa mergem sa ii arat colectia mea de timbre...iar ma refuza...tipa cu personalitate. Asa ca sunt mai convins ca trebuie sa fie mama copiilor mei (nu ma luatzi si voi in seama, aveam 19 ani atunci, toate erau posibile mame ale copiilor mei, slava Domnului nu mi s-a indeplinit cu nici una, asa ca mama copiilor mei este o necunoscuta pe care o caut inca!). Dupa vreo trei saptamani de harjoneala prin scara blocului sau parcuri...fata accepta sa vina sa-i arat colectia de timbre...dar nu aveam cum sa o duc din Big Berceni pana in Militari pentru timbre....asa ca am invitat-o in casa prietenilor de familie a parintzilor mei....ca doar era la doi pashi de ea si era bine si pentru hormonii mei...
Vizionarea albumelor de timbre a iesit bine...dar obositzi dupa atata uitat la timbre...stateam si noi si ne relaxam cu ochii in tavan povestind despre una despre alta...cand aud o cheie in usa...Eu sar ca ars din pat si ma duc spre usa...norocul meu a fost ca lasasem cheia in usa ca altfel...proprietarul intra in casa direct fara atentionare. Eu apuc sa pun un prosop pe mine...dar Aura (ca asa o cheama!) era cam golasha...si-a luat hainele in brate si asa intrat intr-o debara...proprietarul a intrat in toaleta ca era tare presat...si Aura in chilotzi si sutien...iesea pe holul blocului...
Acum trebuie spus ca toate astea s-au intamplat in mai putin de doua minute si blocul era unul d-ala de pensionari si cred ca juma’ din ei erau pe vizor la momentul acela...pe unii i-am facut fericitzi ca au mai vazut si ei o femeie aproape goala, pe altzi ca aveau ce sa barfeasca o saptamana de atunci incolo...iar eu ca am scapat cu fatza aproape curata. Zic aproape ca dupa vreo doi ani am aflat ca se prinsese ca nu sunt singur si de aia a si intrat la WC ca sa imi dea posibilitatea sa rezolv problema ca un barbat...halal barbat! Am scos fata in lenjerie intima pe hol cu hainele in bratze!
Cat despre Aura...intamplarea ne-a intarit relatzia...dar eu cu teribilismele mele ulterioare am facut ca sa nu se mai aleaga nimic din ea. Am fost de vreo doua ori impreuna, de fiecare data am simtit ca ea este aleasa...dar de fiecare am stricat tot. Ata e!

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare