Amantul doamnei Dracula




Treceam printr-o perioada mai ciudata...avem cam 21 de ani, nu imi gaseam de lucru (asta s-a pastrat ca o constanta a mea), eram varza si sentimental...iubisem o tipa care ma facuse ferferitza si evident ca ma lasase cu ochii in soare (un fel de sedus si abandonat, o alta constanta a mea), un fel de iubire cu nabadai... In disperare de cauza incercam tot felul de chesti ca sa imi ocup timpul, mai caraus colea, mai in constructii dincolo...nimic stabil. Cat despre dragoste...nu mai aveam fortza.
La un moment dat am gasit un bishnitzar care adusese din afara niste frigidere d-alea de tinut bauturile in el pentru bodegi pe care trebuia sa le “marit” intr-un fel sau altul. In preumblarile mele am ajuns si pe Soseaua Colentina unde intru intr-o chestie de se vroia supermaket de cartier. Aici dau de ea...super femeie. Normal ca am privit-o ...intr-un mod in care nu as putea spune aici...ca ar fi pervers. Femeie implinita...vreo 30 de ani, voluptoasa, putin sictirita si o privire plina de superioritate. Bruneta, piept generos, blugi stramti care ii puneau in valoare coapsele...ce sa mai...am intrat in magazinul ei mai mult pentru ea decat pentru posibilitatea de a-i vinde ceva...ca nu credeam ca o sa vand vreodata fieratanile bisnitzarului...
Discutia noastra de inceput a fost una bazata pe mistouri...eu incercam sa ii explic ca are nevoie de mine si de ce pot eu sa ii ofer...fiecare stia ca vorbim de frigidere, dar discutia era usor de inteles si ca fiind una in care ea avea nevoie de barbatul Bica si eu puteam sa ii rezolv problemele...ceea ce eu aveam putea sa-i conserve bunurile...sa o destreseze...Asa a debutat o chestie care nu credeam ca va merge mai departe...dupa o discutie la misto de 10 minute, i-am lasat telefonul meu si oferta si am plecat spre noi cuceriri..ca de vandut nu credeam ca vand eu ceva, si asa a si fost, nu am vandut nici macar o combina frigorifica...ca bisnitzarul daca nu castiga 300% nu se simtea bine...asa ca a ramas cu ele si a pierdut 300%.
Dupa o saptamana...in care eu ma apucasem de facut un curs de frizerie care se termina seara....ma suna Ioana, viitoare doamna Dracula. Ma invita sa ne intalnim pentru o discutie de afaceri. “Jeane, te-ai dat dracu', ai plecat de bisnitzar si iete ca pierzi o bunaciune ca nu mai ai ce sa-i oferi...” Nu-i zic romancei ca eu nu mai lucrez la ala si ii zic ca intalnirea sa aiba loc la mine la birou, pe banca din fata statuii lui Mihai Viteazu de la Universitate. Pana sa vina imi faceam tot felul de scenariisi vise de pustan...(pe care le-am baut!)
Apare...a venit cu masina personala. O Lada veche, de o culoare cam ciudata, ziceai ca e din lemn, intr-o rochie vaporoasa neagra...sexoasa rau. Putin cam mult pudrata...ca era la fatza cam prea alba fata de rochia pe care o purta. M-am indragostit instantaneu cand i-am vazut decolteul si trupul ce se vedea prin rochie in momentul in care o masina a trecut cu farurile aprinse prin dreptul ei...superba femeie. “Dar din pacate nu e de tine, Jeane, nu ai tu bani de ea...”, imi ziceam eu...desi mai exact era...”nu ai tu bani” si atat pentru ca eram intrunul dintre acele momente cand fluiera vantul prin buzunarele mele...Moment care a inceput de cand m-a dat tata afara pe usa si mi-a zis ca ori ma duc la scoala, ori ma apuc de munca...asa ca m-am dus la scoala, mai exact pana in curtea scolii, la agatzat de studente, si la munca am tot incercat...am lucrat in constructii, ca si comis voiajor...nu s-a legat nimic...asa ca mi-am dat seama ca tot aventurier e mai bine...pana cand...asta ca sa fac legatura cu povestea inceputa...am gasit ca as putea sa ma fac frizer si m-am apucat sa fac cursuri. In aceel moment am cunoscut-o pe Ioana si dupa prima zi de curs m-am intalnit cu ea. Eram stapanit de frustrari si inhibitzi...eu un pushti cordit, fara job, fara bani, fara clasa...ea o doamna bine, patroana, educata si stilata...dar doamne cat tupeu aveam...asa ca am trecut peste tot si am dat-o in vrajeala cu ea...inca de cand salivam cand o vedem ca vine spre mine... si a dat rezultate vrajeala mea...cel putin asa credeam atunci. De fapt eram victima ei. Ma prinsese in plasa ei si acum nu mai puteam sa scap. A urmat o perioada ciudata...dar extrem de pasionala si misto. Ioana ma ducea la tot felul de mici bodegi de cartier...interesante si stranii pentru un pusti...si intodeauna ea comanda friptura in sange... Intalnirile noastre se intamplau numai noaptea cand mergeam sa mancam...evident platea ea...si apoi ne plimbam ca nebunii prin Bucuresti, noaptea...dupa care ajungeam la ea...o garsoniera extrem de intunecata, dar plina de mister si senzualitate. Ce se intampla acolo este sortit cenzurii...insa pentru mine a fost momentul maxim de dezinhibare sexuala...ea, o femeie in toata puterea cuvantului...cu gesturi eleborate, nu se grabea niciodata, era atenta...eu, zapauc si grabit, cu o pasiune care mistuia, dar mai ales ma mistuia...dupa care dimineata ma duceam acasa...ca sa dorm si ea se ducea la magazinul ei ca sa...treaba ei! Ritmul asta a tzinut cam o luna...o luna pe care, acum dupa mai bine de 4 ani, o vad foarte misto...atunci, taurul (ca zodie, ca in rest un biet animalut care facea si el ce putea) din mine si pustiul rebel a vazut-o ca o chestie statica...adica, ma gandeam eu...”daca “babadaia” asta te-a vrut..de ce sa te opresti aici...poti sa ai orice femeie vrei...” si in tampenia varstei nu realizam ca eu am fost cel cucerit si nu cel care a cucerit si ca ea era cea care putea avea orice barbat si nu eu orice femeie. In perspectiva asta...Jean si-a luat nasul la purtare si a facut pe orgoliosul... Am considerat ca am nevoie de un pic de libertate, ii reprosham ca ma sufoca...desi femeia nu facea decat sa imi cante in struna...se adapta mie...Am plecat fara sa spun la Constanta dupa o alta “fusta” pe care o aveam acolo (o tipa de care dupa o saptamana nici nu mi-am mai adus aminte, dar in momentul ala parea o idee buna)...evident ca am socat-o, gestul meu era inexplicabil...doar o chestie de rebeliune impotriva a ceea ce credeam eu ca sunt...un macho...
Dupa patru zile...ma intorc in Bucuresti cu ideei...mie mi sa parea ca eram victima doamnei Dracula. Pai tipa umbla cu o masina de ziceai ca e sicriu pe rotzi...dreptunghiulara, din linii drepte...Umbla numai noaptea pe strazi, manca friptura in sange si ii placeau tinerii, ca sa nu mai adaug si prima impresie cand era alba la fatza de parca nu avea sange in vene...Imi place ideea si ca atare asha am si vazut-o in imaginatzia mea...Cum puteam eu sa ii spun ca eu, Jean Bica, eram speriat?! “Stii, iubire, eu asta de ma vezi si in care tu ai si incredere si sperantza sunt un aiurit si un nauc care habar nu stie ce vrea si care a fost la Constanta sa fie facut de cacao de o pushtoaica bleaga de se vedea mare frumusetze si a pleacat din bratele tale. Ioana, eu, Jean, nu stiu ce sa fac...imi dai mai mult decat pot duce...nu stiu ce si cine esti? Ce si cum imi faci? Asa ca, pentru ca ma iubesti prea mult am decis ca e mai bine sa fug de tine”. Cum era sa-i spun tampenia asta?!
Ne-am impacat si eram iar amantul doamnei Dracula, insa relatia nu a putut continua pentru ca eu aveam alte chestii de facut...aveam femei de rezolvat, aveam coclauri de umblat aiurea, aveam probleme grele...nu aveam eu timp de chestii superficiale cum ar fi studiile, ceea ce ea imi recomanda doamna Dracula, de munca ceea ce imi recomanda tata (de fapt era doar o idea a lui, o recomandare care mi-a facut-o cu curea pe spinare...) Asa ca dupa vreo luna...doamna Dracula a disparut din viata mea si eu mi-am vazut de frizerie si pustoaicele mele care ma tradau si imi faceau fitze...Timpul a trecut...si acum pot spune ca am fost pentru doua luni....AMANTUL DOAMNEI DRACULA!

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare