Meserie, te lipesc de nu te vezi!



Intodeauna am fost fascinat de viata la oras...pai unde mai vezi tu o gradina zoologica atat de mare?! Mai mult decat asta am fost fascinat de cine populeaza orasul...Dar cel mai mult ma fascineaza meseriile unora...mi-am dorit ani de zile sa ma fac vanzator de chilotzi! Gata, nu mai vreau! Am gasit o meserie mai faina care "e tata si mama lor", a tuturor meseriilor. Vreau sa ma fac ceea ce e doamna din imagine. Dansa e cea care lipeste pungile in care noi, cumparatorii, in definitiv neam de hotzi, ne bagam bagajele in care am putea ascunde marfa din supermarket. Neam de hotzi suntem ca altfel nu ar fi fost nevoiti cei de la Carrefour sa inventeze un astfel de sistem antifurt. Dar asta cu masa pe care o iei in Carrefour este in mod cert un alt subiect.
Ma intreb si eu asa: ce o scrie pe cartea de munca a doamnei? LIPITOARE?!
Nu ca e fascinata meseria dansei?
* Imi cer scuze pentru calitatea pozei dar e facuta cu telefonul pentru cei din Carrefour nu m-au lasat sa ma exprim! Nici nu am incercat pentru ca am vazut si am fost intimidat de alta persoana care are o meserie interesanta, pune stampile pe bonuri...e STAMPILATOR! Nu ca e cool! Pai da!

Niciun comentariu:

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare