Declar pe propria raspundere: SUNT VARZA!



Azi e ziua mea de “tut”...asa am inceput-o, prin a fi varza! Am plecat de acasa cand trebuia sa fiu la munca. Am plecat in tricou cu “burta” pentru ca “cu muschi” nu mai aveam si “investitia” trebuie popularizata...pantaloni scurti si papuci...nu mai era nimeni ca mine. Toata lumea cu geaca, panataloni si pantofi...Dar aveam umbrela. Si sapca...cu concurenta. Adica ca si cum as lucra la Coca Cola si vin la munca cu sapca cu Pepsi! Ajung la metrou...sa vezi uimire...imi luase carnetul de student (expirat evident), permisul de conducere (dar nu de locomotiva de metrou, ci de autoturism pana in 8 locuri), dar nu si amarata de cartela de metrou si eventual niste bani...ca orice om civilizat ajuns intr-o situatie limita, finutz, ca un domn ce ma aflu...mi am luat avant si..tzup mi-am catapultat fundul pufos si burta pe masura peste barele de la metrou...am facut o grimasa urmata de o bezea casierei si dus am fost...Pe peron...ma jucam candid cu umbrela inca uda...si faceam ture pe marginea peronului...un nene de langa mine parca ma urmarea...ma duceam spre el...el pastra distanta care ne despartea initial...eu faceam un pas in umra...el ramane pe loc...apoi doi pasi ai mei spre el...doi-trei pasi ai lui ca sa se departeze de mine...un adevarat tango ghebos...cred ca exista totusi ceva magnetism intre noi...dar dezastru...nu ma placea si grimasele lui erau edificatoare...eu ma jucam cu o umbrela plina de apa...stropii sareau spre el...si de aia se deparata...eu dupa el...stropii evident il urmareau...asa ca in cele 30 de secunde am reusit sa permutez stropii de ploaie de pe umbrela mea pe nenea de langa mine.
Tot umbrela mea sub forma de arma alba (mi-o inchipui ca o sabie ninja...ca tot e la moda) va fi protagonista urmatoarei chestii care au condus la autoproclamarea mea ca VARZA! In vagon, asa cum spuneam mai sus – ca un domn ce ma aflu, am agatat umbrela de o bara laterala langa scaunul pe care stateam...normal ca bara era langa usa...normal ca umbrela mea lunga statea in usa...astfel ca o groaza de babe nauce si impiedicate mi-au umplut frigiderul asa de dimineata...daca-s impiedicate ce sa le fac eu?! Sa se uite pe unde merg si sa mearga pe unde se uita...ce nu mai poti sa pui si tu o umbrela in usa? Pentru ce am luptat la Revolutia din '89? Data viitoare, ca semn de libertate si protest ma pun capra in usa cand ajunge metroul la UNIRII...sa vedem cine ce face...apropo, pentru aia care au chef de glume obscene...sa se lase...
Ajung la Eroilor, vad o pustoaica “cool”, 15 ani cu indulgenta, distrat si plictisi o intreb cum ajung la Eroilor? Ghinion, tipa nu se prinde ca fac misto mitocanesc de ea...(eram doar plictisit, nu sunt atat de mitocan) si nu mai scap de ea pana la Victoriei...”Si ce faci? Unde inveti?Uite mi-am facut un piercing...in buric, vrei sa iti arat? Eu merg in Deko, vii si tu? Da, mergem sa pictam cu sprayul pe TNB, in spate...Cand mai treci pe la metrou...poate mai vorbim, dar mai bine nu vii si tu pe scari la TNB?” Si toate astea juma in romana, juma in engleza si daca ar mai fi existat un juma...limbaj de mess...deci am inteles un sfert din ce a indrugat tipa.
Mai imi raman cateva statii pana ajung la munca...hai sa citesc un ziar cumparat din sudoarea fruntii (Compact, ca eu nu prea traspir, deci nu aveam bani asa cum am mai spus)...patruns de subiectele extrem de interesate mi-am intins ziarul...peste colegul din stanga mea care nu avea nimic impotriva...doar ca statea cam cash...asa intr-o parte...cand m-am prins mi-am cerut scuze si am strans ziarul, dar cand m-am ridicat...i-am mai fript un ghiozdan in umar...ca uitasem sa il dau jos din spate.
Ajung la munca...gata, zic, aici se termina problemele...aiurea! Nu am chei, luasem cheile de la bunici, de care in mod sigur nu aveam nevoie de vreo cateva luni...asa ca am facut planton la usa sa iasa vreun nene/tanti...Intru pe mess...barfa ca intre fete cu un prieten de o o tipa...vorbeam in paralel cu amandoi...el imi cere sa-i dau arhiva cu ceea ce imi spunea ea despre el...fac copy si paste in fereastra...wrong! Ferestra era a ei...
Deci pe propria raspunde declar SUNT VARZA, doar azi, de maine o sa fiu ok...ce naiba, doar plec la mare...a, nu ca sa ma bronzez si sa ma balacesc in mare, ca asta pot sa fac si in Bucuresti (!?), ci pentru a juca Conter Strike in retea si sa ma uit la tv la “Nora pentru mama” - cel mai tare show de cand s-a inventat televiziunea.
Am zis! Parerea mea!

3 comentarii:

Camiseta Personalizada spunea...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Blogger spunea...

Do you love Coke or Pepsi?
ANSWER THE POLL and you could get a prepaid VISA gift card!

Blogger spunea...

WE'RE LOOKING FOR SEXY WEBCAM MODELS!
GENERATE MORE THAN $10,000 PER WEEK.
JOIN AS A BONGA MODELS WEBCAM MODEL TODAY!

  • - Geanta din material textil rezistent si intarit cu material termocolant. Este cusuta manual cu motive populare romanesti. Motivul nu se repeta si pe spa...

Postări populare